שיפור פוריות בהיבטים תזונתיים!

טיפול הפוריות קשורים בהבטים כלכליים ורגשיים, על כך עולה הצורך במיקוד המאמצים לזיהוי שניתן לשנות כמו גורמים תזונתיים, אשר להם השפעה על

פתלוגיות והפרעות שקשורות לפוריות. לאחרונה התרחבה הידיעה באופן משמעותי בעשור האחרון והובילה לזיהוי דפוסים תזונתיים לשיפור הפוריות.
מחקרים שבדקו השפעות של הרכבים שנחקרו בשנים האחרונות בהקשר של פוריות האישה, ביניהם חומצה פולית ויטמין B12 שזה מונע מומים מולדים ויטמין D, פחמימות וסיבים תזונתיים, שומנים בדגש על אומגה 3 וחלבונים, מחקרים עדכניים שמציגים השפעות של תפוסים תזונתיים על פוריות האישה, והשפעת נזק חמצוני ומתן אנטיאוקסידנטים על פוריות האישה.
 
צריכת מולטי-ויטמין על בסיס יומי, אשר מכיל חוצה פולית לפני ומהלך ההריון עלולה לא רק למנוע מומים אלה גם לשפר את הסיכוי להרות.
לויטמין D יש תפקיד חשוב בהסדרת תהליך הרבייה.
לויטמין D פעולתו ברקמות הרביה בא לידי ביטוי בשחלות ובתאי השחלה, בתרבית של תאי גרנוזלוזה שמצבעים על תפקידים ביצירה של הורמוני מין. בדומה לכך VDR נמצא בשלייה האנושית, בלוטת יותרת המוח, וברירית הרחם של הנשים.
 
פחמימות וסיבים תזונתיים!!
איכות וכמות הפחמימות משפיעות על רמת הגלוקוז ועל הרגישות לאינסולין, אשר משפיעה על ייצור אנדרוגנים בשחלה ועל התפקוד השחלה.
עומס גליקמי עם נטיה לצריכת מזונות עם אינדקס גליקמי גבוהה קשורים לאי פריון בבעיית ביוץ.
 
ירידה בפחמימות בקרב נשים
עם שחלות פוליציסטיות שיפרה את הרגישות לאינסולין והפחיתה את רמת טסטוסטרון ובאופן פוטנציאלי שיפרה את תפקוד הביוץ.
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
צור קשר
צור קשר עם ברכה כבר עכשיו!
02-6724278